Monday, January 12, 2009

♥♥Hm..Sapela Yg tahu pasal Hati nih, kn??♥♥


Guyz..
aku ade sorg kawan nih
dye ade adik agkt
huhu..
mmg rapt r ngn adik agkt dye..
rapat cam adik bradik btol tau
mcm2 yg dorg spend together
member aku nih pown bg hadiahla,itula,inilah,mcm2 r..
dan paling penting persaudaraan....


one day,
diorg terpisah gak
yela...
dye abes spm
adik dye plak pindah skul..abes pmr..
uhu..

n then,
korg taula ape jadik,kn??

hm..of coursela bile dh berjauhn,
jrg keep in touch,kn..

dorg neyh
very da' long xcntct..
smpi xtau pape citer

tapi member aku nih
penah msj
call..
mcm2 inisiatifla..
adik dye wat mcm dek jek..
mcm2 xde pape..
hm..

satu hari
member aku nih pn..
amik inisiatif
call adik dye nih
luahkn r ape yg terbuku kat ati..
huhu
tyela
apsal xcntct??
xbls msj
xtye khbr
xdgr citer
huhu..

hm..
dah tuh
mcm2 alsn yg timbul
n mcm2 psoaln plak yg terbit
huhu..
so,
musti r xpuas ati tol x??
dah tu..
cntct pn xlame

so, korg rse cmne??
patut ke, xpatut??

hm..
bg aku..
wlupn dah bjauhn, musti still keep in touch
btol x?
tapi..
maybe dye bz kot
atau pn cbe set haluan sendiri

org kate,
manusia akn b'ubh
kite kne trime
sbb p'ubhn tuh bkl bwk kpd kebaikan (mostlyla)
klu baik, xkesahla kn??
tapi klu buruk??
tanggung sendiri yek..
aku xnk tlg
xdapat de Jep (singkatan kpd Jeffri..haha)

sblm aku wat post nih
aku dah minx kbnrn member aku dlu
dye pesan kat aku
jgn r tulis cam adik dye tuh jahat
hah!! tgk!!
pye sayang abg dye kat die
wlupn klu nk ikutkn agak slh adik die gak..
aku xkate dye jht yek..
cumeny nk pesan..
kembailah kpd abgmu yg merinduimu
krn disitu ade kasih keluarga yg menanti
wlupn bkn kuarge yg sbnr tapi
xsronok ke ade org syg kt kite?? hm??
so, kpd adikny klu bace blog nih (klula kn??)
atau sape2 yg agak2 touchg..
lekas2 cntct blek!!!!
adik ke, abg ke, akk ke, member ke..
xkire la agkt ke x..
don't lost cntct ok??

p/s - KuroSaki!! Jgn jdk camtuh ye..Kat Anonymous gak..huhu
never lost contact
betrayel is hatred

1 comment:

takky said...

aku mcm knal je bdak yg ko tulis nie...
dye study kat kuis kan skunk nie???

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...