Thursday, January 8, 2009

Anepp...Sori...haha


Satu Malam mse taun 2008....
mse tga supper...
huhu
adela sorg brother nih
nme anep (bkn name sbnr)
bru msuk asrm blek lps abes spm
dye amik f6 (tapi dye kate msuk skjp je..boring kat umh)

hm..so, aku pn terfikir (sambil menghirup secawan milo panas di pondok aspura);
dah alang2 dye msuk skjp je nih..
bek aku knekn dye..
hm..tapi nk kenekn cmne ek?

sat agi aku nmpk sorg bdk f1 neyh
bru kuar dri bilik penyelia

aku seraya bertanye;
weyh! Spe ade kt dlm bilik penyelia tuh?

bdk tuh jwb;
ust zak (bkn nme sbnr)

aha..idea baik nih..
haha

so, aku pn tetibe bgun, msuk dlm DeSHH (Dewan Santapan Sri Hisamuddin)
mate pn meliarla carik si anep tuh
aha..jumpe!! (rezeki akula mlm nih)

aku jerit;
weyh anep!!
ust panggil ko!

anepp;
katne??

aku;
kat bilik penyelia

anepp;
ala..aku tga minum nih

aku;
skjp jek..cpt r..

anep dgn muke xpuas hatinye bgun n trus pegi bilik penyelia
smpi je kt bilik penyelia anepp ckp;
xde pn ust..ko tipu aku ek??

ahh sudah..mne plak ust nih??
spoil tolla..

aku tanyela kat bdk2 neyh;
weyh..ust pegi mne?
nmpk x?

sape tah jwb;
die dh msuk umh

aha..
harapn bersinar kembali
aku;
ust kat umh dye!!
pegi cepat

anep;
yela..

sampi je kat umah ust
anepp ketukla pintu...tok tok tok.. (bukan bunyi burg belatuk ye)

ust;
anepp..npe nih??

anep;
(aik? klu ust nk jmpe aku, apsl dye tye aku plak npe aku jmpe dye??)
tadi ust xde pggl sye ke?

ust;
xde pn...
nape nih??

anep;
hm..xde papela ust

ust;
hish awak nih..
kacau je..

anep;
maaf kacau ust

anep pn dgn muke bengang + malu + panas pn pndang aku

anep;
Celake ko tut..... (nameku xleh ditulis di sini..huhu)
siot!!
brani ko knekn aku yek..
cih

haha..
cian anep kn??
sori r anep
xsengaje ( aik? dh plan pn xsgje ke?)
haha

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...